Tema: Re: DOI MAACH
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-29 08:50:19
"Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message
news:h9i1de$h9d$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> - megstate indiskus patiekalus?
> - neabejingi zuviai?
> - atbuko pojuciai nuo cepelinu ar vedaru?
> - vis dar galvojate, kad jums nera per astriu valgiu?
>
> Jei bet i keleta klausimu atsakete taip, labai rekomenduociau pasigaminti
> DOI MAACH, t.y. zuvi jogurte..receptas stai cia:
> http://giedrius-v.livejournal.com/65467.html

Tikiu,kad pateikalas isdomus,bet pvz man nepatinka patiekalai,kuriuos
gaminant,reikia istisai ziuret i receptura.O indiski patiekalai,tokiais ir
yra!Cia kaip tame anekdote su "braskes" gamyba skalbiankeje: minute ilgiau
arba minute trumpiau suksi centrifuga - mirsi.Tai ir cia tas pats -
perkaitinsi tas fenugreko seklas ir jau viska gali pilt i klozeta.