Tema: Re: Vyno krautuvele prie Sereikiskiu parko
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-22 15:47:15
Jau nuleidau putas :)

Vaiksciojau po Sereikiskes su dukra ir grizdams prie masinos pamaciau, kad
dirba ta krautuvele. Nusprendziau uzeiti ir ivaldyti kanors vakarienei.
Mergaite dirba ganetinai protinga ir net su mano userio ziniomis padejo
issirinkti tikrai nebloga daikta - galit uzdeti pliusa jai. Prie isejimo
sutikom kazkokia boba siuksles nesancia. Nu ir pradejo be jokio "laba
diena" - "Vaiksto cia visokie, alkoholizmo liunas,dar mazus vaikus
vedziojasi, bla bla bla". Del savo igimto kuklumo net pasimeciau.
Tesugebejau poniai pasiulyti pradziai su manim apsizenyti ir tik po to
aiskinti, kaip turiu gyventi. Ir butinai eiles nesupainioti - pradziai
apsizenyt, po to aiskint. Tai uz toki gera pasiulyma net iki masinos prie
iejimo i parka palydejo. Taip ir neikirtau - ar psichiskai nesveika (tada
nieko tokio - neturiu pretenziju), ar cia jau krautuves savininkai kokiam
piktam kaimynui nuolaidu korteles ar i skola nedave....