Tema: Re: Alaus restoranai Kaune
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-09-17 11:40:40
Ne restoranas, bet alaus pasirinkimas bene didžiausias Kaune - B.O. Muitinės
gatvėje.
Turi Kozel, Novopacke, Tucher, Krušovice tamsus/šviesus, ir turi tris
indomius butelinius alus - airiškas stautas, ardatos alus ir dar kazkoks
raudonasis.
Ir rotušės a. Sadutę labai rekomenduosiu, ten jie pilsto Jovarų bravoro gyvą
nefiltruotą - man jis pats skaniausias, kuris yra pardavimui Kaune :) Tik
WARNING: labai kavarnas jis :) Realiai nestiprus, berods virš 5 laipsniukų,
ale poveikis visai kitoks, nei įprastai. Gerias fantastiškai, vos saldokas,
smegenis lyg vata kas apvynioja, neapsakomas jausmas :) Bet per vieną išvyką
į sadutę keturi vyriokai, turintys didelę praktiką vartojant alų, tą vakarą
baigė nekaip :)))