Tema: Re: Huawei P9
Autorius: svyt
Data: 2017-02-26 09:32:41
Naudojuosi androidu jau 6 metus, labai patenkintas ir ka? samsung
 galaxi mega 6.3 jau tuoj 4
metai kaip kasdien naudoju, darbinis
 hueway honor 4x, su dviem kortelem.
Irgi dziugina, susikises 32 ir 64 gigu korteles, jais ir torentus
 siunciuosi, jutubes downloaderiu filmus, ir navigaciju kruva
 prikista- igo, next gen, navitel, sygic maps me, ozzi nekalbant
 apie online google. Visos turi kokiu nors trukumu, pvz igo neturi
 baltarusijos, navitel sunku dirbt su tarpiniais taskais, iterpt
 ka nors papildomai, sygic geriausiai randa adresus pagal pasto
 koda didzioj britanijoj, maps me ir ozzi apzvalginiai, kai esi
 kazkur kiemuose ir apziuret kuris namas kuri numeri
 turi.
O ka daugiau naudot kad dziugintu po keliu metu? Viskas atsibosta
 su laiku, ir masina ir butas ir zmona...

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/