Tema: Re: Ka zmonai nupirkt
Autorius: svyt
Data: 2016-12-04 16:53:12
Zmonai kaip tik dydis dzin, rankinukuose vietos daugiau nei
 kisenese. knygute nuperki irenginiui ir tiek. as kai pirkau 6.3
 coliu irgi masciau, kad naudosiu ausine, irenginys bus visad
 rankineje, kad tai sokiruojantis dydis, ir po 3.5 metu ziuriu,
 kad aplinkui, po truputi, vos ne visi panasius tampo.
Nusipirkau
 knygute jam, telpa ir kisenen, nu vasara rankinen. Pliusu daugiau
 nei minusu, pvz kompo nebereikia.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----