Tema: Re: Koki plana rinktis namu signalizacijai
Autorius: MRT
Data: 2016-09-01 15:17:12
> as naudoju pildyk 5 metus, vienintele beda, kad anksciau reikedavo
> privalomai pildyti kas 3-4 men po 1 lita, dabar po 1 eura.
> hmmm, fair enough aah?

is abonento galima imesti 0,50eur.. taip pat ant auto pastatyt kas menesi..
http://www.pildyk.lt/papildyk-saskaita/mobilus-papildymas/

panasiai ir spygliuotis: http://www.ezys.lt/perlaida/

taciau rinktis gal kiek i tema ne tik pagal "kuo pigiau", bet ir pagal patoguma.
su eziu gal koks +0,60 Eur/men .. tai per metus 7-8 Eur virsaus gal ir ner tragedija..
pildyka reiks kas 100 dienu nepamirst pasert, kad galiotu saskaita..
Del patogumo "esu Omnitelio abonentas." => "ar turi artimuju Teduskiu abonentu"?..
(na kad uzstatyt ta pildyko egzistavima kas menesi po 0,50eur).