Tema: Re: LG G3 persikraudinėja
Autorius: do
Data: 2016-02-24 18:38:27
As pradziai bandyciau full wipe/restore is recovery, po to, jei nepades -
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1699687 , aisku, bus
reikalingas root, tame pat puslapy gali rast visa info. O jei ir tai
nepades, keisti batareika. Nezinau kaip stipriai ir kam naudoji savo
goldstara, bet mano zmona su identisku g3 d855, pastoviai mirkdama skaipe,
feisbuke ir dar balazino kur nesugeba jo sudrozt jau gal metai ar pusantru.
T.y., laiko jai ta batarke bent pusantros paros...

Sekmes