Tema: Re: Nagi greitai visi rezervuojam=ef=bf=bds OnePlus 2 kvietimus!
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-08-10 15:21:48
kaip iš "neįvardintų šaltinių" žinau jų oficialiai neveža, nes jie tipo
patentų nesusimokėję greičiausiai visokiems Eriksonams ir pan.
Motoroloms. Gal todėl ir kaina tokia gera ir užsakyt gali tik jų
puslapje, o siunčia tau tiesiai iš kinijos :)

Apie OP2 rašė, kad kažkokias licencijas jie pirko ar bandė pirkti, tai
gali būti ateity legalizuosis, bet iki tol omnyje manau nebus nei
OnePlus nei Xiaomi :)

Dainiushas formulated on Monday :