Tema: Re: telefonas 13 metų vaikui
Autorius: [mikro]
Data: 2015-05-03 20:51:44
nu reikia kaip ne kaip, osas gi ne is kosTmoso uzsikrauna, beigi visi
appsai. tas pats griozdas fb, ant to s3 leidziasi dafiga greiciau ngu ant
n4. pasileidus dirba vienodai ir ant letesnio cpu, bet vat subjektyviai
gaunasi tas pats, kas turet galinga pc su 5400rpm hdd, ir sena suda su ssd,
ir dirbant paprastus darbelius, tas senas lauzas su ssd maloniau sukasi nors
tu ka.

"Invertuota panda"  wrote in message

On Sun, 3 May 2015 13:45:13 +0200, "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote:
>nu kad ne. pasoneje guli toks sudas s3neo, su letesniu cpu, bet greitesniu
>flash'u ir subjektyviai tikrai greiciau vartosi negu n4 ten kur reikia
>klibint flash'a.

O ji dažnai reikia klibint?

Bent jau man n4 greitis kol kas nekliūna. Ypač kai 5.1 paremontavo
labiausiai nervinantį lag'ą dialeryje kurio problemos buvo tikrai ne
telefono greityje.

--
kthxbai.