Tema: Re: OnePlusOne Invite
Autorius: Bronco
Data: 2014-11-12 18:24:48
On 2014-11-12 16:28, Korke wrote:
> nezinau kaip del kitu, bet po to kai N6 kaina paskelbe tai nelabai liko
> ka bent jau protingos kainos prasme.

N6 ir N9 tai jo, kainos tai konkuravimui su graužtuko produkcija
skirtos, ar bent jau su Samsungo kai kuriais modeliais :) Guglas pakeitė
strategiją šiuo klausimu. O, gaila :[

Nors man patinka N6, bet jo nepirksiu, beprasmiškas pinigų mėtymas. Kokį
Galaxy Note 4 pirkdamas, tai bent gauni ten tą pieštuką ir kažkokį softą
jam optimizuotą, jei tai tau aktualu, o N6 atveju gauni tik kad didelį
ekraną ir labai greit besivartančią native Android aplinką. Lyg ji
greitai nesivartytų su N4/5 :) Galima ir pigiau susirast variantų, jei
tik tiek tereikia, pvz. Sony Xperia Z Ultra:

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z_ultra-5540.php

Neseniai juos Amazone mačiau po 260 EUR'ų. Viduriai iki šiol pakankamai
galingi, o ekranas net truputį didesnis.

> funkcionalumo man reikiamo - su moto g dvisimine puikiai gyvenasi, ir
> net antros kartos moto g dvisimini atsargiai ziuriu, nes tas
> "pastorejes" jau, todel jei jau "ot nexui delat' - ar pinigai kisene
> pleso" eiti >=5" galvoju, kad OPO dar lieka visai protinga opcija.

Ir gerai. Aš pats prieš kelis mėnesius galvojau apie Moto G Dual SIM,
bet taip ir neradau kur pirkti. Veiksmas vyko kaip tik prieš antros
kartos pasirodymą. Tai nusipirkau SM Galaxy Grand 2. Ir normaliai,
patenkintas. Greičio rekordų jis nemuša, bet žaidimų aš ant jo ir
nežaidžiu, o interfeiso vartymui jo vidurių spartos pilnai pakanka. Na
gal kartais kartais kažkas trūkteli milisekundei, bet ne esmė. Bet užtai
baterija puiki (3600 mAh), tai laiko ją užtikrintai, kraunu kas kelias
dienas. Atvirai pasakius, net ne karto nesulaukiau, kad ji išsektų
žemiau 20%, nes tiesiog nesulauki tokio momento ir užmeti ant pakrovėjo
grįžęs į namus :)

Lygtais entuziastai buria jam CM based ROM'ą šiuo metu, tai jei paleis,
tai ir tie super reti trūktelėjimai išnyks su CM. Visgi, samsungo
apvalkalas androidui mėgsta užstabdyt ir greitesnius smartfonus :)

Na, o kam reik kiek mažesnio telefo, tai N5 iki šiol yra prekyboje ir už
labai normalią kainą. Arba tas pats OnePlus. Greitu laiku jiems
pakvietimus ir preorderius pasigaut bus visai nesunku ir nemokant
perekūpams į kišenę.