Tema: Re: Vaiduokliska situacija
Autorius: [mikro]
Data: 2013-04-26 13:39:56
tai kad blin, sia savaite keleta kartu man buvo tokia istorija:
skambina bendradarbis, pakeliu rageli - tyla...
atskambinu as jam - sakau ko skambini ir tyli... tu ka durnas sako, nieko as
neskambinau, net telefono I rankas nebuvau paemes pastaraja valanda.. nu tu
sakau gal geriau pasiziurek skambintus --- paskambina jis man pasiziurejes -
nu sako tikrai nera skambintuju, nu bala nemate sakau..

po geros dienos vel tas pats - pats nueinu pas ji - pasiimu telefona - nu
karuat, nera skambinto numerio...
is brolio sia savaite irgi girdejau tokia istorija, tik kad jis kazkam
skambino atseit, ir anas kuriam buvo skambinta ji kaltino, kad ko cia
skambineji:)
mano bendradarbio telefonas kazkokia prieskarine nokia, bratkos - s2.

"tas kuris virshija"  wrote in message

Labas,
ka tik nutiko keista situacija ir reikia jusu nuomones:)
Situacija tokia: Sedziu prie kompo, dirbu, telefonas su tele2 abonentu
salia ant stalo. Paskambina giminaitis "radau praleistu skambuciu is
taves, rodo kad skambinai pries minute". Tele2 teigia, kad "visi
skambinimai vyksta is sim korteles, tad toks dalykas neimanomas". Taigi,
ar mano telefona apsedo poltergeistas, ar virusai, ar tele2 kvailioja?