Tema: Re: Iphone4 pokalbio irasymas
Autorius: Gintas
Data: 2013-01-18 12:00:09
beje-nesenai buvo bajeris, kad butent irasytas pokalbis padejo laimet uzsiplieskusi ginca tarp Omnitel centro ir manes. Kai pastarieji NESUGEBEJO rasti mano su jais  iraso, netgi nurodzius tikslu pokalbio laika ir data, pateikiau savo irasa. Ir vualia! Ir dar-man irasinejant pokalbi, pasnekovas girdi periodiska pyptelejima, kas ji informuoja apie pokalbio irasinejima. Konsultante, pokalbio metu pazymejo, kad bene pirma karta pokalbi irasineja ne tiktai ji, bet ir klientas :)