Tema: Re: Q: Sony Ericsson Xperia active +/- ??
Autorius: Korke
Data: 2012-10-23 17:43:13
as nesuprantu, ar cia nunai madoje dejuoti ir snargliuotis trecia diena
grupse, kad nieks ant padekliuko neatnesa, ar jei be S/F/ pirkti jau
gausus ne feng-shui ar kame reples, atsiverti ebayju slabo kur pirmas
link'as

http://www.ebay.co.uk/itm/Sony-Ericsson-XPERIA-Active-Black-Orange-Unlocked-Smartphone-LOW-/110965090660?pt=Cell_Phones&hash=item19d608e964

nezinau cia brangu ar ne, seleri irgi paemiau pirma pasitaikiusi, is
reviewsu kaip ir ok atrodo.