Tema: Re: Parašew į HTC feisbuką :)
Autorius: svyt
Data: 2012-09-28 23:03:11
as apie igo primo, visas kitas navi skaitau megejiskom,ar skirtom kiek
vyresnio amziaus zmonem, naujesne versija kaip tik siuo metu siunciuosi, ka
tik rase yra pilnas,tikiuosi kad pagaliau bus kas nors, iki siol ji tikrai
nepilnaverte lyginant su pda/wm6 irenginiam skirtas igo. Navigon kaip ir
normali, bet ji pati is saves skirta daugiau rusijai, nepatogi dirbt su
tarpiniais taskais. As darbui kasdien jau gal 7 metai naudoju ivairias
navigacijas, pradejau nuo 3 tomtomo ir 2 kartos antenikiu prie delninuko,
kai rysi prarasdavau vaziuodamas misku...
samsung gt-s5830i, rootintas, kad daugiau visko tilptu, t.y daugiau ka
galima but perkelt i kortele,keistas firmvaras pacio, nes buvau pakabines,
gaivinau kelias dienas, daba androido 2.3.6 versija.
nu nepatenkintas as androidu lyginant su wm5 kol kas. visu pirma viskas
labai sudetinga, nera ''ikeliai ir pasileidi''.
limpa taip,daugiau kazi samsunga imsiu, minejau aparatus kuris visa galva
auksciau, kuris tam paciam lygi.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)