Tema: Re: Reikia Android playerio, kuris yra panašiausias į Core playerį iš WM platformos
Autorius: Algis
Data: 2012-09-12 12:16:39
MX paliko HW spartinimą tiek, kiek palaiko telefo geležis.
Ten yr trys opcijos: HW, SW (jei nepalaiko to formato HW) ir SW Fast
(rodo mažesne rezoliucija jei telefui neužtenka smegenų išrenderint
vaizdo be skippinimo).

Zoom ir jump yra melejonas variantų, ir visi jie highly customizable ;)

Vienas fainesnių fyčerių - gestures.
Brauki per kairę ekrano pusę - keiti ryškumą, per dešinę - garsą, per
viršų - seekini. Nori daugiau peršok beksteli ant seekbaro.

Man rodos po savaitės su šitais 2 playeriais Core atsiminsi kaip slogų
sapną ;)