Tema: Re: muzika telefone
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-08-30 23:10:34
BlackBerry atrodo, groja pusėtina. Nokia E52, iPhone atrodo groja
neblogai. Tada įkiši ausines į
http://www.avland.co.uk/panasonic/slct820/slct820.htm

supranti, kad su visais jais kažkas gaaausiai ne taip. Kai įkiši ausines
į http://tinyurl.com/cexyg68, supranti, kad nx, geriau klausyt ką čiulba
paukščiai.....

Ausinės Logitech

Šiaip ai įtariu daugiau mažiau panašūs tų ragelių viduriai ir stebuklų
nebūna. Trūksta dinamikos, kažkaip viskas plokščia ir kartais toks
jausmas, kad pritempta prie lievų komplektuojamų ausinių, kad kažkiek su
tom grotų.