Tema: Re: Q: Sony Xperia P
Autorius: catz
Data: 2012-08-27 00:20:20
On 08/09/2012 11:08 PM, padugne wrote:
> On Thu, 09 Aug 2012 23:05:31 +0300, catz wrote:
>
> Kad neimsi? Nes jei atvirksciai, tai as cia ne prie ko, maza ka, gal kas
> nepatiks.

Nu va, paemiau vis tik, neislaike nervai :) Pirmas ispudis - viskas
labai neblogai, batarke laiko neblogiau uz HTC Desire, grazu smagu
nestabdo, ziuresim toliau. Tik viena "smulkmena" - pametinejo tinkla ir
iki reboot'o jau nebepasigaudavo. Bet firmwaro upgreidas viska sutvarke
(su bugovu pardavineja vokieciai!). Laukiam ICS, indai jau turi.

Beje, buvau uzsukes i Aix la Chapelle pasizmonet porai dienu. Patiko.
Fejerverku graziu pamaciau. O ir geografiskai viecike nebloga :)