Tema: Re: Tabletas, GSM
Autorius: Korke
Data: 2012-07-19 17:45:40
as pries pusmeti dar sena gera (nu cia kaip kam itariu, nes subegs
hi-end'o pakalikai ir sules mane :)) Samso P1000 turejau, ir gsm ir 3g
ir sd slot'as tikrai zjbs buvo. Tik momentais norejosi arba ekrano
didesnio arba rezoliucijos geresnes.

Iskeiciau del ekrano ant P7500, bet kazkaip ir dabar pasigendu
skambinimo funkcijos, net momentais kontakta maigau maigau...kaip cia
blt paskambint nes uzsiknisau sms'intis (nes kontaktai tai gooliuje
identiskai atrodo kaip ir smarte).... paskui top galvon, kad nepalaiko
sito.... nu zodziu truksta man tapsnuke skambinimo. Tenka graibaliot telefa.