Tema: Re: Cross REQ: užveskit ant kelio/patarkit
Autorius: Virus
Data: 2012-04-06 14:29:12
Nu is principo tai nereiktu, bet as visad pasiziuriu :) Buna net
specializuoti devaisai nusimusa, pvz. turetas kazkada Clarion Map560 su IGO
softu - per lenkija minant namo rodo iki sienos liko 600... 550.. po
kazkurios sankryzos tik pyst ir beveik pusantros stukes, nors ten iki
Varsuvos jau nekazkas like. Paziuriu ka papaise - ogi nuo Varsuvos nubreze
masruta pro Katovicus iki Cekijos sienos, po to atgal iki Varsuvos tuo paciu
keliu ir tada jau i LT :) Kas jam susviete - nesuprasi, bet jei taip
vaziuojant neziuret i zenklus +  nezinant salies, gali nemalonu siurpriza
apturet vietoj LT pasienio atsidures Cekijoj :)
--
Virus