Tema: Re: Cia buvo diskusija apie appsu kokybe
Autorius: Rimas
Data: 2012-02-07 09:06:15
Iš normalių fanbojų niekas nesišaipo. Skonio reikalas tie brandai.
Apple, android, wm. Pofig.
Šaipomasi iš debilų, laukiančių, miegančių miniomis prie parduotuvių
(beje tos samsung reklamos puikiai tai iliustruoja).

Šiaip iš neįgalių žmonių negalima šaipytis ir niekas nesišaipo, bet ten
tokie.. kitokie.. debilai.