Tema: Re: Ka paveikt su Androidu?
Autorius: Rrr
Data: 2012-02-04 22:26:03
Pas mane Desire groja graziau nei iPod Nano 1gen su Sennheiser CX95. Naudoju
PowerAMP (turi gera EQ). iPod'as jau kelis metus guli stalciuj.

Kas del idomumo, susidek RDP ir galesi prisijungt prie savo kompo is bet
kur. Naudingas daiktas. Dar yra toks daiktas Plex, jei nori is bet kur
ziuret/klausyt filmus/muzika is savo kompo (zinoma, reikalingas internetas,
Plex turi encoderi, mobe nurodai kbps ir gali ramiai filmus ziuret per 3G o
gal net ir EDGE, isbandyta).