Tema: Re: Root dat mazefaker:)
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-27 09:23:36
OK.
Dėkui.
Reik eit į XDA ir pažiūrėt, ką jie turi Nexus'ui artimiausio prie Stock ROM.

"Caponi"  wrote in message news:jftieh$638$1@trimpas.omnitel.net...

Nu flashinimo principas nuo WM laiku nepakito - is esmes trinamas vidinio
flasho turinys ir irasomi naujo firmware failai, to proceso metu esanti OS
paliubomu miega ir procese nedalyvauja. Zodziu, nesiparink, ieskokis tinkamo
ir flashink, Androidas tas pats konstruktorius kaip ir WM, tik man kazkodel
maziau patinka :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi