Tema: Re: Android ir wifi
Autorius: md
Data: 2012-01-26 11:13:39
On 2012.01.26 02:09, Simas wrote:
> O koks tikslas kraut ne kas 3-4 dienas o kas 2? Elektros daug
> nepritaupysi, o Lietuvoj tiekimas irgi daugmaz pastovus. Kam reikia
> galvoti apie tai, apie ka turi galvoti pats telefonas? Yra wifi tai
> wifi, nera tada 3g. Paprasta :)

Matai, man tureti telefona kuriuo galima betkada paskambinti arba
parasyti sms yra 1000 kartu svarbiau negu ten visokie appsai smapsai,
wifi ir t.t. cia yra tik priedai, tokie nice to have dalykeliai. O visgi
svarbiausia yra tai, kad telefonas butu pakankamai gyvas betkuriuo metu.

Tiesa, as ji krauciau kogero kas 5 dienas jeigu as normaliai ji
pakrauciau per visa nakti. Nes dabar darbe ant laido pakabinu kelioms
valandoms ir viskas. Paprastai tenka atjungti ir iseiti kur nors. Grizes
jau pamirstu, kad reikia vel pajungti.