Tema: Re: Android trackinimas ir internet usage...
Autorius: lllll
Data: 2012-01-20 17:00:25
Aišku, šituo bajeriu man win pasižymėjo, Androidas kaip tik nepapuola, kol
atjungta, turiu rankutėm įjungt... užtat kai pasijungiu, eina viską, nuo
mailo, iki programų updates, kai kartais man to oi kaip nereikia, nori
greitai pažiūrėt kokį puslapį ar maršrutą... Bet čia gal priklauso nuo ROM
ir jo priedų.

lllll

"PxYra"  wrote in message news:jfbuh6$7j2$1@trimpas.omnitel.net...

na kiek suprantu visokie temperaturu widgetai patys naglai lenda i neta kad
kas kazkiek laiko atnaujint info is serveriu, paciam androide nustataciau
"update only on wifi" bet labai neaiskus sitas parametras