Tema: Re: Diamond vs. touch hd
Autorius: ZoomX
Data: 2009-04-05 15:02:00
Sveikas,
Senai jau nenaudoju tu debilisku paskutines kartos telefonu  NOKIA, tegul
tokias atsiliekancias technologijose plytas naudoja tie kam
patinka.(paprstam skambinimui jie tinkami, nedaugiau).O symbian jau yra
seniena nepavejinti progreso.
HTC jau 3 modelis pas mane jei skaityti ir Qtek tai jau ketvirtas kuris
nenuvyle. Kol kas nera rinkoje rimtesnio gamintojo kaip HTC.
http://www.htc.com/www/
HTC HD pas mane  jau 3 savaite ,o HTC diamond liko kitam seimos nariui.
Man asmeniskai trupuciuka per mazi Diamond displejaus gabaritai, nors ir
rodo super, bet norejau didesnio.
HTC HD displejus man yra patc tas savo dydziu. Kada pirkau HTC Diamon dar
nebuvo HTC HD rinkoje tik prototipai.
Greitis HD ir Diamond tau atrodis panasus. Lemia apsisprendima daugiau
tinkami gabaritai.
 Vienas rimtesnis minusas Diamond tai trumpas baterijos darbo laikas,
pirkdamas as zinojau apie tai, bet kada galejau pasikrauti per miniUSB
reikalui esant jei tekdavo daug dirbti su GPS;WiFi;Skype ir Internetu.
HTC HD baterija pakankmai dirba ilgai ir krauti tenka reciau.
Jei neturejai ju rankose butinai "palaikyk" rankose kokiame nors salone ar
pas pardaveja. Savo galimybemis labai geri telefonai, kuris pasirodis
mielesnis ta ir pasiimsi. Zinoma keliais neesminiais parametrais Diamond
nusileidzia HD, bet ir kaina skirtinga. Pasirinkima apsprendzia ir kokias
dar jo papildomas funkcijas daznai naudosi.