Tema: Re: Gal kas pakomentuos kur dingo telefonas?
Autorius: Gediminas
Data: 2009-04-02 16:56:11
Tai jei isdave remonto lapeli, tai tave grazioje formoje isdure, ji pataisys
ir paskui sakys
uz kokybiskas prekes pinigu negraziname. Kada jus zmones suprasit, kad
nunesus rastiska
prasyma grazinti moketus pinigus negalima prekes atidavineti, nes tik
isleisit is ranku ir bus
savavaliskai pritaikytas garantinis remontas. Aisku cia as piesiu pacia
blogiausia situacija, kuri
dazniausiai ir pasitaiko. Gali kazkokiu man nezinomu budu buti ir normaliu
pardaveju, kuriu as
nemaciau po pardavimo fakto.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 3983 (20090402) __________

http://www.eset.com