Tema: Re: N79 v i7110
Autorius: Algis
Data: 2009-04-02 09:08:17
Labas,

as pries dvi savaites nusipirkau i7110.
Labai patenkintas pirkiniu, ir dabar ji pirkciau :).
Su jo pliusais viskas kaip ir aisku.

Esminis sunkiau pastebiumas minusas:
Samsungo aksesuaru yra mazai.
Laidiniu ausiniu su distancinio pulteliu apskritai nera.
Kadangi tel. daznai naudoju kaip ausinuka - man tai didelis minusas :(

Antras smulkus minusas - ju WWW, tiek normalus, tiek WAP'inis, palyginus
su Nokia ar SE - apgailetinas. T.y. susirast softo, updeitu, ir atsakymu
i klausimus yra svelniai tariant sunku. Gera dalis ta, kad beveik visas
softas tinka tiek samsungui tiek symbianinem Nokia'om :)