Tema: Re: "Asmeninis" tapo asmeniniu
Autorius: Unknown
Data: 2009-04-01 15:12:32
Teledema planas "Be tarifu" - Fiksuotas menesinis mokestis 89,75 Lt, o
pokalbiai i visus tinklus Neriboti*  :-)

Yra tik toks apribojimas

"Bendra priimtų skambučių trukmė per mėnesį iš Omnitel, Tele2 ir TEO LT
abonentų turi būti ne mažesnė nei 50 % bendra kliento atliktų
skambučių trukmė per mėnesį Omnitel, Tele2 ir TEO LT abonentams. Skambučių
kaina Teledemos bei besinaudojantiems Bitės Lietuva tinklu
abonentams bus 0,00 Lt/min., nevertinant priimtų / atliktų skambučių
santykių iš kitų / į kitus Lietuvos tinklus.    "

T.y. jei daug kalbi i kitus ( ne Teledema ir ne Bite ) tinklus, is ju tau
irgi turetu skambint ( bent 50% tavo prakalbejimo ) - matyt apsauga nuo
visokiu reklamos brukeju, kurie vien patys skambintu, o jiems patiems -
niekas.

O Teledemos, Bites viduj uzsisnekek negyvai :-)

Sorry uz reklama - cia tiesiog info kokia tavo atveju galetu but alternatyva
Omniui  :-)
Pats naudojuos kitu planu, tai realiai is patirties nepakomentuosiu

"VNO" <gabrielmTINKSITA@takas.lt> wrote in message
> sita tavo skaiciavima zinau.
>
> pas mane matai truputi kitaip.
> as snekedavau apie 600 min ir mokejau apie 80 Lt be PVM, ar su PVM
> neprisiminu, tada man pradejo kisti ta durna asmenini plana.
> Na o dabar grizome praktiskai prie seno plano :)
>

> VNO
>
> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message

>>> 421 sms