Tema: Re: padugne plee tok tu my
Autorius: Sauliusv
Data: 2012-01-19 20:37:48
Blin. Nu tai gi rashe padugne:

Seip tai ka turi ipadas ir neturi kvaili kitajozai tai normalus
antiblikinis (ir daznai antiriebalinis) ekrano padengimas.
Man vis niekaip nedasyla kaip jie nori gaut tokius pat pinigus kaip ir
ipadas, bet nepasirupina pagamint bent jau lygiavercio daikto.

--
kthxbai.

Ar dar kazkokie reikalavimai yra ?

Sauliusv