Tema: Re: Kaip drebančiom rankos issiust SMS?
Autorius: 911
Data: 2012-01-04 16:52:48
vargu ar jis tinkamas sms rasymui...
neturejau rankose bet isivaizduoju kad skaiciai bus dideli ir i ta ekrana tilps puse zodzio. ir kurtas tikrai ne sms rasymui o snyvo maziaus zmonem gak galetu paskambint..
acimenu senovei buvo stebuklingi isradimai kaip ericsson628 ar kazkoks, nu su viena eilute, nu bl sveikam budamam, jau po poros bokalu sunkiai gaudavosi sms perskaityt/parasyt... philips diga dar acimenu su begancia eilute sms skaitymui.. irgi buvo problemu jau 16 metu kai buvau :D