Tema: Re: Koki interneta i smartfona?
Autorius: Korke
Data: 2012-01-02 16:16:45
Kaip ir ne. Siaip atjunges standartines sinxronizacijas su googlo
akauntu, visus ten update'us turimu aplikaciju ir t.t. Gyvi nebent
widget'u pora kas keleta valandu. Taciau siuo atveju matyt situacija
tokia gavosi, kad ijungiant aparata jam kazkuriuo momentu dingo wifi,
jis persijunge i 3g ir kazkur nekorektiskai muset "uzsibootino" ir tas
prisijungimas liko kaboti. Jei butu diena speju to nebutu, nes butu
pamaigytas tel ir tiek, o kadangi liko per nakti gulet nelieciamas tai
connection'as ir nenusikilino, nors nieks nesisiunte tuo metu.

Man kaip ir galvos neskauda del to, kadangi pildyk'o 1GB/5Lt/men pilnai
pakanka. Cia parasiau tik autoriui kuriam pasiule ta 1min=1ct varianta
plano, kad ir su situo galima netycia prisukt saskaita.