Tema: Re: pokalbio irasymas androide
Autorius: Uu
Data: 2011-12-06 20:19:46
On 2011.12.06 19:56, padugne wrote:

> Nieko keisto, daugelyje pasaulio saliu tai juridiskai pakankamai "jautri"
> fycia todel nera standartinio OS interfeiso.

Ja, teko neseniai ieškotis tokios fyčios. Lengviausia pasirodė susidėt
custom rom'ą :)

Jei bandyt kaip app instaliuot, tai pvz. yra toks Total Recall
turgelyje. Lygtai moka visaip įrašinėt, bet man rodos reikia root'intis.
Nes tam, kad įrašyt pokalbį, programai reikia nemažų teisių - pagalvok,
kokia derlinga dirva būtų pokalbių įrašymas visokiem trojanam nekaltuose
žaidimuose iš turgaus :D