Tema: Re: A-GPS
Autorius: SAMas
Data: 2011-12-04 13:45:06
On 2011-12-04 11:11:30 +0000, Linas Petkevičius said:

> Nelabai supratau. Atsisiunciu per wi-fi palyfovu lokacija. Kupo man
> pdes ta lentele greitesnism ju radimui? Wi-fi tokios info gi neturi.

Atsisiuntus duomenys jau nereikes ieskoti kur randasi palydovai, o tai
gali uztrukti 5-15 min. Taip GPS jau gali is karto tiklsiai nustatyti
tavo buvimo vieta
o wifi ir panasiai dirba kaip ir GPS palydovai (nesigilinau kaip
tiklsiai), bet manau pagal ip ar dar kokia info isiuta i routerius.
As galiu su savo iPod isejas i miesta suzinoti tiksliai savo buvomo
vieta, nors neturi GPS ar GSM.