Tema: Re: iPhone (pora klausimu)
Autorius: IksEr
Data: 2011-11-20 22:28:09
"VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message
news:jabkha$a1b$1@trimpas.omnitel.net...

> apie ka cia sneki?
> paemi telefona, bet koki nadroida, ir nauduokis juo taip pat kaip ihonu.
> ka tik ta padariau.
> max ko reikia - tai personalizacija - t.y. reikalingu accountu
> uzpildymas - visokie ten skype, failbook ir .t.t

Kai tik tokie poreikiai smartfonui, tai tada tikrai nera visiskai jokio
skirtumo, koks OS - realiai uztenka ir dumbfono.

> ka ten dar reikia konstruoti?
> nebent ta pati, ka ir iphone - is marketo pajamti kokiu programeliu.

Dziugesys/nedziugesys prasideda tada, kai reikia ne "veikia", o reikia
"veikia ir grazu". Tai liecia ne tik programeles, bet ir UI. Kiek teko
naudotis ir ciupinti - iOS sulipo be poreikio ka nors customaizinti. Bet cia
jau paprasto vartotojo ir geek'u skirtumai. Vieni tingi ka nors papildomai
daryti, kiti dziaugiasi "neribotomis" galimybemis. Kazkada buvau is tu,
kurie dziaugiasi "neribotomis" galimybemis. Per ilgus metus tai negyvai
uzpiso. Kiek ciupinau android'u, prie ju dar reiktu gerokai pasikrusti, kad
susikonstruoti dziuginancia kombinacija. iOS dziugintu out-of-the-box (tame
tarpe - ir prieinamu bei man reikalingu aplikaciju pasirinkimas). Ar net ir
tada visvien reiktu pirkti Android'a, nes a) tenais hardwaras su geresnemis
specifikacijomis, b) visi, kurie perka iPhone, yra marketingo zertvos? Kaip
yvl ir pastebejo, yra kruvos skirtingu zmoniu su skirtingais poreikiais. Jei
Applas nebutu pataikes i tuos poreikius (su tinkama pasiulymu kombinacija),
chuj ten ka ir pats agresyviausias marketingas padarytu...