Tema: Re: tele2 rysys...
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-11-19 21:18:38
Buvo vienam telefonui, net daznai ;) Siek tiek padejo isjungus
skambuciu peradresavima, dabar pasitaiko tik kartais. Kaip jis isijunge -
visai neaisku... Gerai, kad daug minuciu plane buvo, tai saskaitoje
nepasimate.
Kitam, (su pildyk) pasimate tuo, kad per pora dienu surijo sviezia
papildyma, nors niekas tuo telefonu nei skambino, nei sms rase... Irgi
padejo peradresavimo isjungimas.