Tema: Re: SE Arc
Autorius: Lauras
Data: 2011-11-07 15:48:07
turiu SE Xperia Ray (tipo jaunasis Arc broliukas)
naudoju kaip žmonės ir turėtų naudoti telefonus, t.y. pagal paskirtį, o ne
chokėjui žaisti ar ką ten su juo darė kad taip atrodytų
nei man ekranas susibraižęs, nei man korpusas taip atrodo, nors aš ragelį
naudoju, ant lentynos pasidėjęs nelaikau ir jokių apsauginių plėvelių,
gleivių ar dar ko nors neapklijavęs. ragelį įsimetu į kišenę, pasidedu ant
stalo ir jokios dramos neatsitinka
kad atrodytų kaip tame linke tai, manyčiau, reikėjo arba per asfaltas
brūžinti susikaupus ir atidžiai arba svaidyti į žemę gal net ir ne keletą
kartų
gal ten atsparumo testai - patrinkim su glasspoperiu kelias valandas?