Tema: Re: Smartfono...
Autorius: Murmiau
Data: 2011-10-25 13:33:16
On 2011-10-25 09:47:43 +0000, "Shadowed" <shadowed@bk.ru> said:

> ale palyginus taip aifona 4S vos ne visur aplenkia. Nu isskyrus ekrano
> rezuliucija. Kiba rimtai sitas geriausias variantas koks daba imanomas.
> Ir kaina px tokia visai... Kazkaip buvau nusiteikes iki 5 klt kad bus...

Pagal skaiciukus gal ir lenkia, pagal real life nikuja, tik tiek, kad
sgs2 yra plastmasiukas ir nesubyres taip kaip subyra iphono stikliniai
dangteliai.
4S kamera geresne, gal net geriausia kokia dabar yra imanoma rinkoje.
O jei rankos nekreivos, tai ir su failu ikelimais per itunes nebus problemu.
Del sgs2 abejociau, nes ten androidas senos 2.3 versijos, o kada 4.0
pasirodys jam tai neaisku, jei isvis pasirodys.. Tai kazkaip dabar
neziureciau telefono be 4.0 androido jei visgi tektu imt androida.