Tema: Re: Patarimo: kiek galima butu gauti uz iPhone 3GS 32GB?
Autorius: Ramucio
Data: 2011-06-01 23:12:55
RTMF :) matyt kartai padeda :)
Cia man bandai irodyti kad Iphone geras daiktas ar save itikinti? :)))
As tik pasakiau savo nuomuone, bet man jis nepatiko. Gal atsiras nauja iOS
(5..6...) gal nebus jam lygiu, bet kas yra siam momentui (iki siu metu
sausio, berods iOS 4.3 buvo) man nepatinka, o apibendrinant : "na vkus I
cvet - tovarishcei net :) "

"Diamondas"  parašė naujienų news:is5nv6$i68$1@trimpas.omnitel.net...

"neveikia kaip turetu "standartines" GPS programos (TT, IGO, Garmin), "

Nusiperki isidedi ir neveikia ? Ar tiesiog ne taip paprastas kaip WM -
atsisiunti gera versija idedi ir veikia be jokiu parkiu ? :))

"baterija kaip ir visu max 1d. , "
O kas laiko ilgiau jei pastoviai browsini/zaidi/gps ir t.t.t ? O jei naudoti
vien tik kaip telefona on playstation irgi tik max 1 d ? :)))

"rasant laiska (ar, ir SMS), jei padarai klaida negali viduryje zodzio
istaisyti, reikia visa zodi trinti."

Na cia tau jau isvis apsileidimas - RTFM ten parasyta, o jei sunku buvo
rasti galima pagooglinti.