Tema: Re: iGO + iPhone 4 -- nemokamai?
Autorius: Simas
Data: 2011-05-27 23:15:38
Cydios configuravimas tai viso labo "Appsync" isirasymas (paguglink tikrai
rasi). o po to gali is http://apptrackr.org/ siustis kiek sirdis geidzia,
imeti ta appsa I itunes ir jis graziai susinchronizuoja tarytum butum
nusipirkes :)

"SKA"  wrote in message news:iroq7v$pu7$1@trimpas.omnitel.net...

jailbrake'ini iphone'a, susiconfigini cydia, kad kramtytu installous,
per installous praktiskai viska siunties free, uz tai ka moketum per app
store vaflius. o poto jau detales, skaitai forumus del map'su ir t.t.
ale, man smagiau vistiek naudotis paprasta navigacija nei aliofono pagalba.