Tema: Re: Skaipas ir m$ pazadai
Autorius: Vasaris
Data: 2011-05-26 00:06:23
"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:irjauh$fj7$3@trimpas.omnitel.net...

> Stai ko verti m$ pazadai, kad jie ir toliau palaikys beigi ples
> palaikomas platformas, nes juk tame esmine skaipo "verte":
>
> http://blogs.computerworlduk.com/simon-says/2011/05/a-liberating-betrayal/

O pačiam ne dzin? Aš kažkaip sugebėjau ir be skype iš esmės pragyventi ir dar tiek pragyvensim. Straipsnio galas visai teisingas. Priedo tinkle turėti parazitą, kuris siurbia srautą, kurio šifravimas neatviras, kuris nemažai resursų suryja, kurio neįmanoma lengvai konfigūruoti įmonės politkos aspektu ir jis yra saugumo skylė - anokia čia laimė. Ne pirmas ir ne paskutinis produktas/paslauga.