Tema: Re: isorine GSM antena
Autorius: Algis
Data: 2011-05-24 12:25:14
On 2011.05.23 23:56, Modestas wrote:

> Savo operatoriaus salone. Komplektas su kabeliu ir jungtimis turėtų sutilpti į 200 Lt

Džiugu girdėt.
Tik perknisus visų operatorių www, neradau nė užuominos į išorines antenas.
Paskambinus Omnio klinetų aprtarnavimui, pasiuntė pas "Linkosas"...
kurie užsiima "rocket science"...

Gal gali parekomenduot konkretų saloną ? ;)

> ex-Siemens HC35 ir Sierra Wireless donglai su europietišku kamufliažu
> Routeriai Huawei B950, Global Surfer III, Teltonika RUT-kažkokstai. Tai būtų mano pasirinkimas

Ačiū už info. Aiškiau ko ieškot,
bet net Teltonikos nerandu kur nusipirkt Lietuvoj ;).