Tema: Re: Com: SE Xperia ARC
Autorius: padugne
Data: 2011-05-23 22:08:38
On Mon, 23 May 2011 21:50:02 +0300, GSHOCK wrote:

> Tik kaþkodël kai prisikaupia keletas tokiø "neëdanèiø" aparatas pasidaro
> nebersponsyvus ir tenka ieðkoti reset mygtuko.  Iðbandyta ant keliø
> skirtigø androidø.

Jei kas ir uzstabdo tai paprastai ne todel kad kokie nors appsai seip
"kabo fone". Androido appsai skirtingai nuo WM kaip zinia neturi
pastoviai resursus valgancio messagu loop'o, viskas paremta labai ribota
laiko tarpa veikianciais aktiviciais skirtais konkreciai funkcijai.

O jei koks shiknarankis ir pakabina be reikalo besisukanti threada tai
tokiam appsui seip ar taip vieta siuksliadezeje. Task manageryje puikiai
matosi kas ka veikia ir kiek CPU laiko suvalgo.

Bent jau as niekada tu tasku nedusinu ir neturiu jokiu problemu su
stabdymais.

> Tai patvirtina mano teorijà apie atgrubnagius developerius kurie sugeba
> priðkikt nepriklausomai nuo sistemos pastangø efektyviai valdyti
> resursus.

Sitais tai be abejo. Kita vertus, niekas nevercia tokiais appsais
naudotis. Bent jau as kilus itarimams tiesiog deinstaliuoju ir pamirstu.

--
kthxbai.