Tema: Re: Kokiu budu atsekti programa telefone
Autorius: Shlipsas
Data: 2011-05-10 17:35:05
na i routeri dabar ilisti negaliu. labai gudras buvau ir sugalvojes bilekoki
passworda ji pamirshau :)
Telefonas rodo logus, kad 23:44:22 val kiekviena diena vienai sekundei
pasijungia kazhkur ir tuo budu surydmas po 1 lt ish labas kortos :)
na reik tiketis, kad apn korekcijos nedarys :)

--
Shlipsas
865920307 / Vilnius