Tema: Re: Android: Can’t establish a reliable data connection to the server
Autorius: bullka
Data: 2011-05-06 09:40:17
Geras. Nepatikrinau. Bet spėju, kad 2.1. Vėliau pažiūrėsiu.

Mano fėja ten interneto ar sinchronizavimo nenaudos labai. Man čia labiau
vienkartiniam kontaktų permetimui reikėjo.

"Donce"  wrote in message news:iq00m4$h6s$1@trimpas.omnitel.net...

dabar 2.1 ?
bent x8 tai niekur nerandu 2.2 nebent rootinti, ko nesinori naujam rageliui.
o siaip per wifi namie sinhcronizuoti man asmeniskai keistai atrodo, nes
speju ir kompas yra namie :)
pwer wifi nebent gali geimsu is marketo parsitemti arba siaip kokiu
programulku.

--
Donce