Tema: Re: kl del sm galaxy tab
Autorius: Jonas
Data: 2011-05-05 10:54:14
Draugeliui reiketu pasikoreguoti interneto nustatymus. Patarciau servo
adresus vesti ne i proxy skilti ir mobiliu versiju nebematys ;)

"bleketas"  parašė naujienų news:iprtig$51n$1@trimpas.omnitel.net...

nu draugelis minejo kad neina atidaryti normaliu peidzu, o visur atidaro
mobailines versijas, nzn bet gal 3.0 isspresta ta beda.