Tema: Re: Planas iPad'ui
Autorius: bullka
Data: 2011-04-19 15:43:20
Na naudosis merga. Namie, darbe ir kt. yra staliniai arba nešiojami PC. Tai
iPad'as šiuo atveju būtų svetainės, kavinės, mašinos įrenginys.
Nežinau ar fėjai tokiose vietose reikės su powerpointu/wordu kažką daryti ar
ne.

Šiaip sutinku.. pilnaverčiui darbui ate ate..
Panaudosime iPad'ą ir jei pamatysime, kad trūksta kažko.. imsim netbook'ą
(originalus planas).

"Memba of board"  wrote in message news:ioju1r$te6$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu nuliudinti, bet padarei nedideli promacha.
Pilnaverciam darbui su iPadu kaip iki menulio lyginant net su labiausiai
nusususiu noutbuku.
iPadas tinka kaip antras kompiuteris pramogoms ar kokia prezentacijai is
bedos, as asmeniskai ji naudoju tik naujienu ir knygu skaitymui. Zaidimu
nezaidziu, o po menesio naudojimo esu nusivyles ir perzegnojes visokius
durnus savo planus pirkt iFaune.
Android rulezzzz.