Tema: Re: HTC Desire remontas-pardavimas-i
Autorius: padugne
Data: 2011-04-14 20:46:10
On Thu, 14 Apr 2011 13:10:30 +0300, saimhe wrote:

>    Hermes buvo pirmas blynas: slotas šone ir niekuo nepridengtas.
> Galima net apgraibomis kišenėje nevykusiai suėmus, nuspausti ir korta
> iššoks. Neturint instaliuoto chkdsk analogo (o ir jų pasirinkimas WM6.1
> apgailėtinas), patartina būti netoli nuo kompo :)
>    Kaiser buvo antras: slotas apačioje ir su guminiu dangteliu. Negi
> tiek pastorėja korpusas nuo jo, kad neprigijo.
>    O tolimesniuose, vadinasi, korta kažkur prie akumo paslėpta. Kadangi
> išiminėju retai, būtų netgi geriau už atvirą slotą. Bet jei filmus
> žiūrėčiau, ar kas savaitę naujos audioknygos reikėtų, jau imtų užknist.

Tai be mineto kinietisko stiliaus yra gi ir normaliu sprendimu. Pvz bent
jau toks kaip pas iphone sim korteles laikiklis, tik istraukimui reiktu
palikt ne maza skylute savarzelei bet kokiu 2-3mm diametro negilia
"duobute" kokiam tusinukui.
Arba pvz visai luxus variantas kaip pas N metu senumo Sony Clie. Su
paspyruokliuotom skyle uzdaranciom "durelem".

Bet gi ne, geriau ta slota paslept po xylu plastiko dangteliu kuri
kiekviena karta nuimant baisu kad sulauzysi ir po keliasdesimt nuemimu/
uzdejimu jis ima klibet.

Man seip siauraakiu politika apskritai nesuprantama, toks vaizdas kad
pinigai jiems visiskai nereikalingi. Negi sunku padaryt normalia docking-
jungti ir tada po 50-80lt pardavinet visokius ten stalinius ir masininius
laikiklius. Parsidavinetu su svilpesiu.

--
kthxbai.