Tema: Re: su omniu kazkas darosi
Autorius: Korke
Data: 2011-04-14 13:56:03
rakauskai, cia tu ?
jau asilas kokiu reta, jei tave ap****iso ir esi tuo isitikines, kreipiesi i
teisma ir viskas, o ne po 10 kartu tas pacias istorijas skirtingiems
laikrasciams verkslena, skundus rasineja, grasina kaip "eis iki galo" bet
kazkaip vis nenueina...klausimas kodel ? gal visgi del to, kad ir teismas
konstatuos , kad jis loxas. Straipsnis niekinis.... buvo 92Lt, o sutartyje
89 ...blet....man pirma mintis atejusi i galva pasikeites PVM'as, bet gali
buti dar n kitu. Jei jau rastu atsake Omnis ir matai, kad dursto, paviesink
tuos atsakymus, liaudis paziures ir nuspres kur beda. Eiline pamoka, kad
reikia sekti savo finansinius srautus, o ne po triju metu paziuret koks
balansas saskaitoje. Beto sitas fruktas ir is bites telefu pasiemes kur ji
"apgaudineja" nes minimalus mokestis didesnis uz kredito limita del ko anot
jo ji apvagina (nors niekur neparasyta, kad virsijus kredito limita Bite
isipareigoja ta pat sekunde nutraukt paslaugu teikima, cia tik tokia
apsidraudziamoji salyga su prierasu "virsijus, gali apriboti iki apmokejimo
jei nuspres, kad tai tikslinga", cia ne banko debetine korta, kur i minusa
nenueisi), skaiciuoja isklotineje pokalbius, kur tipo 1200min suteikia uz
men mokesti, o suskaitliuoja tik 8xx min. Paskui jam is pildyko i bulbashija
nenuejo sms'as, o ji apmokestino....vel tryzniojimo per tris puslapius....
viskas aisku, kas per persona, uminis demesio trukumas matyt ir panasu, kad
progresuojantis.