Tema: Re: supazindinkit su pigiais smartfonais
Autorius: audrius
Data: 2011-04-05 16:16:36
hm, na darbiniio telefono reikia, pagrindinis darbo irankis bus is Outlooko sych ir narsykles
visa kita pagal biudzeta
ziurinejau aprasymuose ZTE Blade, tai man +/- tiktu, klaviaturos galiu ir atsisakyt o jei bus Androidas, tai gal koki apps'a parisitaikysiu meilams ir outlookui tik tiek, kad praktikoje nesu vartojes, o aklai permoket uz Blackberry nenoriu.