Tema: Re: Kaip vadinasi funkcija, kai telefonas/pda sharinainternet
Autorius: padugne
Data: 2011-04-05 13:34:58
On Tue, 05 Apr 2011 13:01:03 +0300, bullka wrote:

> Pasirodo mano senukas Touch HD (su neoriginaliu ROM'u) turi tokią
> aplikaciją WiFi router, kuri be problemų man padavė telefono internetą
> per Wifi. Ir netgi veikė :)
> Tad neabejoju, kad ir kituose šiuolaikiniuose viskas OK.

Nevisai. Anais laikais nelabai buvo fletreitu ir tarifai uz megabaitus
buvo sultingi tai ir telekomai nebaisei jaudindavosi.

Siais laikais nemazai modeliu galetu is principo be problemu palaikyt
tetheringa, bet telekomu "prasymu" sita funkcija daznai atjungiama net ir
nebrandintuose aparatuose. Arba padaroma taip, kad telekomas "mato"
tetherinimo fakta ir arba isvis neleidzia arba pasiulo nusipirkt
papildoma paslauga.

Zodziu reikia ziuret konkretu aparata ar jame sita fycia yra ar nera.

--
kthxbai.